2010. november 16., kedd

A gazdagok törvénytisztelők?

Ma sokak számára súlyos nap volt. Nekem sem különben. Ma volt egy olyan arcátlan eset, hogy tényleg felment bennem egy pillanatra a pumpa. Még szerencse, hogy előbb történt, mit ahogy beértem, mert ha ott vagyok személyesen, ma már lehet nem lenne munkahelyem, és sanszos hogy lenne egy munkaügyi perem is. (ami még így is lehet, hogy lesz).

A sztori lényege, hogy ne érje a kollégákat sem felkészületlenül a dolog, és hogy tisztában legyenek a jogaikkal és kötelességeikkel, ezért egy héttel ezelőtt kb kinyomtattam az 1989 évi VII. törvényt (a sztrájkról szóló tv.) és kifüggesztettem a konyha faliújságjára.

Ma lejött George F. Hemingway "úr" hogy a fizetés helyett újabb extra munkákat sózzon a nyakunkba, és amikor meglátta a faliújságon a Magyar Köztársaság egyik hatályos, munkajoggal kapcsolatos törvényét, akkor magából kikelve letépte, a kukába dobta és ordítozott, hogy hogy mernek ide ilyesmit kitenni, és a konyhafőnök felelőssége, hogy még egyszer ilyen ne forduljon ilyen elő.

Magyarul és röviden, Hemingway "úr" tanúbizonyságát tette, hogy magasról szarik egyrészt a dolgozói jogaira, és emellett a Magyar Köztársaság törvényeire is, hiszen ezek szerint azt "kukába valónak" tartja. A bicska...mit bicska...a pallos kinyílt a zsebemben az ilyen méretű arcátlanság és cinizmus hallatán. Főleg azok után, amit le merészel írni nem rég a Népszavában....
...a Népszavában....a még egyetlen balosnak mondható napilapban egy olyan milliárdos merészeli a szájára (tollára) venni a "tisztesség" szót, aki nem fizeti két hónapja és egy hete a dolgozó JOGOSAN és megérdemeltem járó bérét!!!!!

Szemét egy világot élünk!

Csak gondoltam megosztom veletek ezt a durvaságot....

Halkan jegyzem meg, tegnapelőtt Massimo Morales, a Honvéd edzője is lemondott, ha esetleg valaki nem tudná....pontosan a rendezetlen körülményekre való tekintettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése